الخميس، 4 يوليو 2013

رسائل حب جامدة 2014 مسجات شوق مصرية قصيرة للعشاق جديدة اخر حاجة

رسائل حب جامدة 2014 مسجات شوق مصرية قصيرة للعشاق جديدة اخر حاجة

رسائل حب جامدة

اكيد سهم الحب خبط في قلبك بالغلط ولا صدفة مش مهم لكن بتدور على رسائل حب مصرية قصيرة جامدة تبعتها لنصك الحلو او الوحش انت ادرى رسائل حب قصيرة جامدة بتنفع جميع الاذواق.
وعليه تحت كده وانت ماشي علطول قبل ما تلاقي عمارة سوف تجد قصاد عينك رسائل حب جديدة جدا للعشاق اخر حاجة جامدة جدا والناس اذواق طبعاً اللي يعجبك غير اللي يعجب شخص تاني.
ولو مفيش حاجة من رسائل حب نالت رضاك ورينا ما عندك من مسجات شوق وعشق رسائل حب جامدة وكفاية لت وعجن هي دي رسائل حب جديدة لن ولم وكل ادوات الجزم وراها تراها باي مكان تاني.

رسائل حب جامدة جديدة 2014

  • هششني يا رابشني … كسرني وفشفشني … أعصرني وقرقشني … جمدني وطنشني … أحبك لو تطنشنى
  • لا تفتكري لحظة انك انسانة عادية الكل ليه معزة واحدة ..بس انتي ليكي خمس معزات و تيس .
  • ارسلك فراشة .. مرسوم على جناحها شفايف .. ترفرف ع خدك .. و تعطيك مع كل رفة .. بوسه .
  • أتقل على حبيبك وأرمية فى بلاعة يرجعلك مستحمى وفى بقه نعناعة .
  • يا قبله رقيقه .. اذهبى الي .. وتعطرى بلمس شفتي .. وكونى رسالة قلبى اليه
  • ايه الفرق بيني و بين السكر؟؟ السكر يدوب فى السوائل و أنا أدوب فيك و أعشقك .
  • حبيبي يؤسفني ابلغك .. قررت أن أنهي علاقتي بالعالم وأحبك.
  • أنا مدينه حدودها ذكراك بحورها عشقك جسرها وصلك عاصمتها قلبك مينائها حبك
  • ياما رسايل جتني ومافتحتها ورسايل جتني وحذفتها إلا رسالتك في قلبي حفظتها.
  • فجأة وبدون احساس..بين صمت واندهاش .. نطق قلبي وقال وحشتنا يالغالي.
  • عيان ، ورحت لطبيب …. وصفلى علاج غريب …. بوسه من الحبيب كل ساعة حتى اطيب
  • عندي ايدين تضمك وشفتان تبوسك ومعنديش غير قلب واحد يحبك .
  • نفسي أصورك مع الشمس عند الغروب .. عشان أكون .. أول من صور الشمس مع القمر
  • نفسى ابوسك … (999) بوسه ….. وكل مره …. اغلط وارجع اعد من جديد
  • يا طيور الشوق زوريه وقبل الناس هنيه ، وعلى الخد بوسيه ، وبمحبتي بلغيه
  • ما أضمن لك الأيام .. أضمن لك إحساسي. لو نفترق أعوام . مايموت إخلاصي
  • كل الناس مؤدب الا انت !! عارف ليه لأنك تدخل القلب بدون استئذان
  • إن كان قصدك من تمنعك تشويق ** شوقي لك أكبر من تصور خيالك
  • عندي القلب وعندك “دقاته” .. عندي الجسد وعندك”حياته” .. عندي الحب وعندك”حلاته”
  • لو سمعت أحد ينادي والصوت كله حزن ماتبصش لورا ده  قلبي من الشوق بيمشي وراك
  • ربنا  يحرمك من اربع حاجات … ضيقك .. دمعتك .. همك .. واللي ميعرفش قيمتك .